Pronađi novu lozinku

Kategorije
  • Proizvođači leća
    •  
  • Marke proizvoda
    •  
  • Vrste kontaktnih leća
    •  
  • Otopine za leće
    •  
  • Kapi za oči
Potvrda
SSL Certificate

Reklamacije

 

 

Preporučujemo da ne indeksirajte svoju stranicu. To možete učiniti dodavanjem sljedeće oznake na odjeljak glave stranice.

U nastavku se nalazi praktičan sažetak podataka o povratu koji su vam dostupni. Za potpuni pregled svojih prava i obveza pročitajte cijeli tekst Uvjeta prodaje.

Imate pravo:

  • Poništiti narudžbu prije nego što vam isporučimo vaš paket;
  • Povrat artikala za puni povrat 365 dana nakon kupnje;
  • Zatražite zamjenu 365 dana nakon kupnje;
  1. Kako poništiti narudžbu prije nego što isporučimo

Imate pravo otkazati narudžbu prije nego što vam isporučimo paket. Javite nam se e-mailom s pojedinostima potvrde narudžbe na podrska@ioptika.hr.  To učinkovito poništava vašu narudžbu i tako nijedan komercijalni ugovor nije uspostavljen. U većini slučajeva vaš otkaz znači da se pošiljka neće nikada poslati. Ponekad, naša sposobnost zaustavljanja pošiljke može biti ograničena vrstom logističkog ispunjenja koju koristimo za vašu specifičnu narudžbu.

  1. KAKO VRATITI PAKET ZA POVRAT NOVCA ILI ZAMJENU

Kontaktne leće i srodne proizvode možete nam vratiti na povrat ili zamjenu unutar 365 dana nakon narudžbe (ili 14 dana nakon primitka pošiljke u slučaju sunčanih naočala i naočala nažalost, ne možemo prihvatiti vraćanje robe po narudžbi (prema vašim specifikacijama ili personalizirano). Morate nas obavijestiti putem e-maila pojedinosti o vašoj narudžbi i zahtjevu na podrska@ioptika.hr . Tada ćete nam trebati poslati proizvode u roku od 5 radnih dana.

Vraćena roba mora biti neotvorena, neiskorištena, ambalaža mora biti neoštećena i trebalo bi ostati najmanje 6 mjeseci roka trajanja za pokvarljivu robu.

Pokrenuti ćemo postupak povrata u roku od dva radna dana i vratit ćemo vam novac na isti način na koji ste nam platili. Nećete platiti nikakve naknade. Možemo odbiti vratiti naknadu dok ne dobijemo robu ili dokaz o tome da ste vratili robu, ovisno što je najranije.

Također možete odabrati zamjenu proizvoda. Kreditirati ćemo troškove proizvoda koje ste uplatili za zamjenu.

  1. NAŠA ADRESA

Pošaljite svoje stavke kako biste se ih vratili na našu sljedeću adresu:

 

eOptika kft.

Terez Korut 41

1067 Budimpešta, Mađarska

Imajte na umu da trebate poslati stavke poštom ili kurirskom službom na ovu adresu. Povratnom adresom upravljaju naši logistički partneri za obradu povrata paketa. Oni su u mogućnosti prihvatiti samo poštansku ili kurirsku dostavu i ne mogu prihvatiti predmete koji se isporučuju osobno, nisu zapakirani kao poštanske ili kurirske pošiljke te vam ne mogu vratiti novac u gotovini. Nemojte slati pošiljku plaćanje pouzećem– dobiti ćete povrat istom metodom kako ste nam platili, ali logistički partner ne može vam izravno refundirati. Nakon primitka vaših stavki odmah ćemo vam se javiti i izvršiti zamjenu ili povrat koji ste željeli.

Obratite nam se s bilo kojim pitanjem koje imate na podrska@ioptika.hr.

 

 

Daljnje korištenje portala zahtijeva korištenje kolačića u izjavi o zaštiti privatnosti.